wtorek, 3 lipca 2012

ROZDZIAŁ 7 - Już się nie mogę doczekać ...

Następnego dnia Jessica wstała pełna sił i zadowolona z wczorajszego dnia . A co najważniejsze podjęła decyzję co chce studiować, o czym chciała powiedzieć Nathan'owi . Akurat zadzwonił telefon Jess . Wzięła go do ręki i spojrzała na ekran kto dzwoni .
- No hej . - odebrała i sama do siebie się uśmiechnęła
- Cześć Jess . - powiedział Nathan - Dzwonię, żeby ci powiedzieć, że Max i Michelle dziś robią kolację i i chcą nam powiedzieć coś ważnego . Max kazał mi cię zaprosić .
- To Michelle jest w Stanach ? - zdziwiła się Jess
- Tak . Jest nawet Nareesha i Kelsey . Wiesz ... Jak już rozmawiamy to ci powiem, że każdy z nas ma swoją ksywkę .
- Uuu ... A zdradzisz mi je ?
- Ja jestem Mister Piekielna Grzywka . Miałem być Czapkocholik, ale tamto jakoś bardziej się przyjęło . Max to Gejowata Myszka Miki, Jay to Loczek Fejs, Tom to Milordowy Żul, a Siva to Mister Szlachciany Debil .
- Ja pierdziele ... Jakie wy macie pieprznięte pomysły ... - zaczęła się śmiać
- To będziesz na kolacji ?
- Jasne, a na którą mam być ? A co najważniejsze jak się ubrać ?
- Będę po ciebie o 18, a jeśli chodzi o ubranie, to ja i chłopaki mamy garnitury, a dziewczyny sukienki .
- Ok, no to założę sukienkę .
- Już się nie mogę doczekać ...
- Tak, ja też ... Ale muszę już kończyć . Zobaczymy się o 18 . Pa .
- Pa .
Jess ubrała się w zwiewną, krótką białą spódniczkę, białe baleriny i granatowy, elegancki T-shirt . Podekscytowana wczorajszą sytuacją z Nathan'em postanowiła opowiedzieć o tym Sophie i Arii . Zadzwoniła do Sophie, aby ta zjawiła się u Arii . Zrobiła to niechętnie, ale nie chciała przegapić news'ów z życia kuzynki, a zarazem najlepszej przyjaciółki, więc przeteleportowała się do pokoju Arii . Chwilę po niej zjawiła się Jess . Usidała między nimi na łóżku i zaczęła opowiadać . Dziewczyny słuchały jak zahipnotyzowane . Akurat kiedy Jess skończyła dostała sms'a . Był on od Nathan'a . Otworzyła go i zaczęła czytać na głos " Cześć Miś : ) Chłopaki poprosili żeby przyszła też Aria, bo mamy dla was małą niespodziankę . :D Będę po Ciebie godzinę wcześniej, czyli o 17.00, bo chcę Cię jeszcze zabrać w jedno miejsce . Mocno całuję i nie mogę się doczekać spotkania z Tobą . Nath : * "
- Nie, no stara ! Szalejesz ! - Aria zaczęła się śmiać - A tak w ogóle to w co trzeba się tam ubrać ?
- W sukienkę - odpowiedziała Jess
- No dobra ... Coś sie wymyśli ... - Aria od razu podbiegła do szafy i zaczęła wyciągać każdą sukienkę po kolei . W " następnych eliminacjach " odpadło 10 i zostały dwie . Jedna dopasowana, cała biała, bez ramiączek, a druga wiązana na szyi z tyłu, czerwona . Po doradzaniu Jess i Sophie wygrała biała sukienka .
- A ty Jess jaką sukienkę ubierasz ? - zapytała Sophie
- Tą granatową, na jedno ramię , tą dopasowaną .
- A do niej ?
- Srebrne dodatki i czarne szpilki na platformie .
- Niezłe ... - rozmarzyła Aria
- Aria ... Nie chcę ci kadzić, ale ładną masz tą sukienkę ... - wyjąkała nieśmiało Sophie
- Dzięki, Sophie ...
Po długiej rozmowie Aria i Sophie ni stąd ni zowąd się polubiły . Jessica bardzo się zdziwiła, bo od kąt pamięta strasznie się nie lubiły, ale naprawdę ucieszyła się z tego powodu, że to się w końcu stało .

-----------
 Taa ... Próbowałam dodać trochę inwencji twórczej, ale coś mi się nie udało ... -,- Zastanawiam się, czy nie przestać pisać tego, jak i zarówno mojego drugiego bloga ( jakby ktoś nie wiedział tu jest drugi ----> http://mypersonalsoldier.blogspot.com/ ), ponieważ mają one bardzo małe statystyki i chyba nie opłaca mi się ich pisać ... Mimo to czekam na wasze opinie ... : )

5 komentarzy:

  1. świetny. :D
    dodawaj szybko next, bo ciekawi mnie gdzie Nath chce zabrać Jess. :D
    czekam z niecierpliwością. ♥ x

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebisty , ciekawe gdzie Nath zabierze Naomi i co to za niespodzianka .
    Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaisty <3 . Dawaj nexta bo chcę się dowiedzieć gdzie Nathan zabiera Jessice ;) . <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne opowiadanie
    nie oglądam czarodziejów , więc pewnych spraw nie bardzo łapię , ale podoba mi się to opowiadanie
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahah mister szlachciany debil hahahahaha xd next! i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń