wtorek, 5 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 2 - Ty i Selena jesteście zagrożone !

Rano, Jessica wstała pełna sił i podekscytowana tym, że dziś pozna swoich idoli . Wstała i szybko popędziła do pokoju swojej siostry . Otworzyła drzwi i już chciała wbiec na jej łóżko, kiedy zobaczyła, że Seleny tam nie ma . Dziewczyna domyśliła się, że jej siostra pojechała na plan do najnowszego klipu . Poszła więc o łazienki się umyć . Z łazienki skierowała się do swojego pokoju, aby się ubrać . Wybrała białą bluzkę z napisem " I'm the best ! ", krótkie, jeansowe spodenki i czarne Conversy . Kiedy dziewczyna zjadła śniadanie i miała już wychodzić z domu zadzwonił jej telefon .
- Halo ? - odebrała
- Jessica ! Jest źle ! Musisz tu natychmiast przyjść! - powiedziała Aria
- Ale co się stało ?
- Dowiesz się jak przyjdziesz !
Jess trochę się przestraszyła zachowaniem Arii, więc wzięła torbę na ramię, machnęła ręką kilka razy i teleportowała się do pokoju przyjaciółki .
- Co się stało ? - zapytała nieco zdenerwowana czarodziejka
- Ty i Selena jesteście zagrożone !
- Co ? Co ty bredzisz ?
- Pamiętasz tych sąsiadów, co tu się kilka dni temu wprowadzili ?
- Pamiętam, a co ?
- Oni są czarnymi czarodziejami ... Jeśli tak to nazywacie, bo nie pamiętam .
- Skąd wiesz ? - zapytała zaniepokojona Jess
- Bo z nimi gadałam . Połowa ma czerwone oczy, a druga połowa czarne! A mówiłaś, że tacy mają czarne i czerwone kolory oczu !
- Dobra, bez paniki ! Po szkole powiem to Selenie i coś się wymyśli .
- Zawsze się ukrywałyście przed tymi czarnymi czarodziejami, dlaczego ?
- Bo oni źle wpływają na zwykłych czarodziei . Najpierw ich hipnotyzują, a jak już ich wykorzystają do końca, to zabijają .
Dziewczyny poszły do szkoły . Akurat w tym dniu doszedł do ich klasy nowy chłopak . Był on jej znajomy, lecz nie wiedziała skąd . Blondyn z dłuższymi włosami, fajny styl ubierania ... Jessica uważnie mu się przyjrzała, gdyż jej się spodobał . Jednak szybko odwróciła od niego wzrok, ponieważ zauważyła, że chłopak ma czerwone oczy . Kiedy tylko skończyły lekcje Jess i Aria pobiegły za szkołę i Jessica teleportowała je pod jej dom . Gdy weszły rzuciły torby na podłogę  poszły do salonu . Obydwie dziewczyny mało co nie dostały zawału . Przed nimi stała piątka przystojniaków zwanych The Wanted .
- A to moja siostra i jej przyjaciółka . - powiedziała Selena wskazując na dziewczyny - Jessica i Aria
- Cześć jestem Max, a to jest ...
- Nathan, Jay, Tom i Siva ! - przerwała mu podekscytowana Jess - Wiem, ja i Aria jesteśmy waszymi fankami !
- Czy ty przypadkiem nie jesteś czarodziejką ? - zapytał podejrzliwie Tom wpatrując się w jej oczy - Chłopaki ! Ona jest jedną z nas !
- Jeśli ona, to Selena też ! - krzyknął Siva z podekscytowaniem
- Oh, szkoda, że na to nie wpadłem . O rany, wpadłem ! - powiedział drwiąco Jay
- Cicho McGuiness ! Daj chociaż raz powiedzieć mi coś, czym mogę się jarać !
- Jak murzyn bateryjkami ? - Jay podniósł jedną brew
- A żebyś wiedział !
- Wiecie ... Teraz to jest takie śmieszne, ale ... - Jess odwróciła się w stronę Seleny - Ale mamy mały problem ...
- Jaki ? - zapytała Selena siedząc na kanapie obok Justin'a i trzymając go za rękę
- Do sąsiedztwa wprowadzili się czarni czarodzieje .
- Co ? Jak to możliwe ?! - zaniepokojona Sel wstała z wrażenia
- Powiem ci jeszcze lepszą wiadomość ! Jeden z nich doszedł dziś do mnie do klasy !
- W żadnym wypadku nie możesz z nim spędzać przerw, a tym bardziej patrzeć mu w oczy, rozumiesz ? Jaki on ma kolor oczu ?
- Czerwony .
- Kurczę ... On czerwony, ty fioletowy . Czerwone oczy mają największy wpływ na fioletowe ...
- Ty masz fioletowe oczy ? - zapytał Jay
- Mam, a co ? - zapytała Jess zdziwiona tym pytaniem
- Młody też ...
- A twoja przyjaciółka tez jest ... ? - zapytał niepewnie Tom
- Nie, ona jest " normalna " . Ale wie wszystko o takich jak my .
- Dobrze, dobrze ... Skończmy na razie ten temat . - przerwała im Sel - Chcę wam powiedzieć po co w ogóle przyszli chłopcy . - uśmiechnęła się - Albo nie ! Niech Justin powie, bo to jego zasługa .
- No więc... - Justin wstał i zwrócił się do Jessici i Arii - Chłopaki są tu między innymi dlatego, bo powiedziałem im, że Aria maluje, a ty śpiewasz .
- Naprawdę ? - obydwie krzyknęły zaskoczone
- Ale co mój talent do rysowania ma do ... ?
- Szukamy kogoś, kto narysuje naszą piątkę na wielki plakat promujący naszą trasę po Stanach . - przerwał jej Jay
- I kogoś, kto z nami ładnie na scenie zaśpiewa . - Nathan odezwał się po długim milczeniu - Chcieliśmy jakąś fankę . Justin powiedział nam, że śpiewasz, i że jesteś fanką, to od razu chcieliśmy cię usłyszeć . - lekko się do niej uśmiechnął
- To zaśpiewasz ?
- Mogę zaśpiewać, a macie pomysł co ?
- Może ... - zamyślił się Jay - Demi Lovato ?
- Taką prościznę ? Wysil się bardziej Jay !
- Christina Aguilera ? - zaproponował Nathan - Albo Celine Dion ?
- O ! Celine Dion mi pasuje ! Wezmę My Heart Will Go On .
Młoda czarodziejka stanęła na środku salonu, puściła muzykę, zamknęła oczy i zaczęła śpiewać . Kiedy skończyła otworzyła oczy i szeroko się uśmiechnęła na znak zadowolenia z siebie .
- Powiem krótko . - powiedział Max - Jesteś zajebista ! Zajebiście zaczęłaś bridge'a, a już tym bardziej zajebiście go na końcu pociągnęłaś !
- Ja się chyba zakochałem ... - powiedział Nathan - W twoim głosie !

-----------
Mam nadzieję, że nie przynudziłam za bardzo, ale weny brak . -,- No nic ... :D Mam nadzieję, że się wam podoba :D Zachęcam do komentowania . :D + Przepraszam za ogromną ilość . ; p

4 komentarze:

  1. Pierwsza!!! No ale nie o tym mowa świetny rozdział i czekam na nexta. Weny kochana!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ;)
    Akcja się dopiero zaczyna a ja już się wciągnęłam ^^
    Dawaj szybko kolejny i weny ;***

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, wciągnęłam się. :D
    czekam na next. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny rozdział, ciekawe co będą chcieli ci czarni czarodzieje i co będzie dalej z Jessicą i Seleną?
    ~ Halfway There

    OdpowiedzUsuń